Apotecari: farmàcia o centre de bellesa?

A la zona de Sarrià, hi ha una petita tenda molt interessant, la JCApotecari, hi ha tot tipus de productes de bellesa; colònies, cremes, xampús... i de marques de tot el món, amb una dependenta encantadora.
Però jo la veritat és que ja anava decidia per una cosa en concret, els pinta ungles!, m'encanta poder-me pintar les ungles depenent de la roba que porti, l'humor, l'època de l'any... 
Buscava alguna marca diferent, que encara no hagués provat mai. Vaig trobar la Deborah Lippman, amb uns colors originals i alguns amb purpurina per dins! 
El problema va ser a l'hora de decidir quin color volia; tots m'agradaven! Al final vaig triar el Lady Sings de Blues, de color blau, això si, amb purpurina per dins eh! 
Per pintar-me les ungles, va ser una mica complicat amb la purpurina pel mig, però una vegada llestes han quedat genials!
Una vegada vaig tenir decidit el color, vaig continuar mirant la tenda, i llavors em va cridar l'atenció una altra cosa, una pasta de dents Marvis, hi havia diferents sabors: de menta, de gessamí, canyella, regalèssia..., i evidentment jo em vaig quedar amb la regalèssia. 
Tot s'ha de dir que molt de gust de regalèssia no tenia, però de frescor i tant!






Labels: , ,