Bobble; Aigua Sana

Tot i que aquest estiu no ha sigut massa calurós, nosaltres hem comprat moltíssima aigua.
L'aigua és una beguda que sempre bé de gust i la més refrescant en els dies de calor!
A més a més, quan compres una ampolla per emportar per els llocs, si agafes el tamany de mig litre, no en tens prou per tot el dia i si agafes la d'un litre, pesa molt i ocupa molt espai!
En resum, m'he passat tot l'estiu carregant l'ampolla d'un litre al damunt i gastant-me un dineral amb l'aigua!
Però l'altre dia vaig descobrir un nou producte, Bobble, una ampolla de plàstic ergonòmica (per poder agafar millor) que porta un filtre de carbó per poder purificar l'aigua de l'aixeta. A més a més, aquest filtre el pots reutilitzar fins a 300 vegades!
A la web del producte hi pots trobar tot de mides i colors (per escollir la més adequada per a cadascú!), jo em vaig quedar amb la fúcsia.
La veritat és que quan hi beus, no té cap sabor de minerals, sembla aigua comprada! :)




Labels: ,